Budiš - zvýšili sme počet ľudí zapojených do súťaže o 33 % - samsiDigital - Digitálna agentúra

Budiš

Zvýšili sme počet ľudí zapojených do súťaže o 33 %

CASE STUDY

Budiš Letná súťaž – zvýšenie počtu ľudí zapojených do súťaže o 33 %

Ako zvýšiť povedomie o súťaži a počet zapojených ľudí?

O PROJEKTE

Pre nášho klienta Budiš sme mali za úlohu pripraviť kampaň, ktorou by sme zvýšili povedomie o Letnej súťaži Hor sa na 123 cien tak, aby sa do nej zapojilo čo najviac ľudí. Do súťaže bolo možné zapojiť sa prostredníctvom unikátnych kódov na fľašiach minerálnej vody Budiš. Každý, kto sa rozhodol zapojiť sa, musel súťažný kód z fľaše nahrať na pripravený web alebo poslať prostredníctvom SMS. Na základe toho bol potom zapojený do žrebovania.

NA ČOM SME PRACOVALI

– Stratégia
– PPC kampane

Zadanie od klienta

Našou úlohou bolo zvýšiť povedomie o súťaži a počet zapojených ľudí.

300 000+

zasiahnutých používateľov

33 %

nárast zapojených súťažiacich

11

testovaných formátov kreatívy

Ako sme postupovali

Pre zvýšenie povedomia o súťaži sme z jednej kreatívy vytvorili až jedenásť rôznych formátov – 15-sekundové Instagram Stories video, štvorcové Facebook video, horizontálne video na YouTube, vertikálne video na Facebook, 6-sekundový Bumper na YouTube a 6 obrázkových formátov. A pridali aj remarketing.

Osobitnú pozornosť sme pri kampani venovali videu a vertikálnym formátom pre mobilné zariadenia. Pre kreatívnu agentúru, ktorá Letnú súťaž zastrešila ideovo a kreatívne, sme vytvorili tabuľku odporúčaní pre tvorbu jednotlivých formátov. Mali obsahovať jasné Call to Action a titulky, pretože na Facebooku a Instagrame pozerajú ľudia video väčšinou bez zvuku*.

Jednotlivé formáty sme následne testovali. Kampaň sme počas jej trvania priebežne optimalizovali a rozpočet v čase presúvali medzi najúspešnejšími formátmi – tými s najnižšou cenou za zasiahnutých používateľov.

Najúspešnejšími formátmi boli 15-sekundové Instagram Stories video, vertikálny obrázok a vertikálne video pre mobilné zariadenia s titulkami. Tieto formáty nakoniec vyčerpali 71 % celkového rozpočtu kampane.

*https://locowise.com/blog/17-facebook-video-facts-and-insights-you-need-to-know

Čo sme dosiahli?

Vďaka tomu sme zadarmo zasiahli o 92 695 viac ľudí. Celkovo sme v kampani zaznamenali viac ako 300 000 zasiahnutých používateľov s priemernou frekvenciou 5x na jedného používateľa.
A čo je najdôležitejšie, vďaka nášmu prístupu ku kampani vzrástol pri rovnakej investícii počet zapojených súťažiacich v online v porovnaní s minulým rokom o 33 %.

Pozrieť ďalšie projekty