Cvičisko.sk zníženie ceny za lead o 80,35 % - samsiDigital - Digitálna agentúra

Cvičisko.sk

Ako sa nám podarilo zvýšiť počet leadov mesačne a zároveň znížiť ich cenu?

cvicisko logo case study

CASE STUDY

Zníženie ceny za kvalifikovaný lead o 80,35 % a zároveň zvýšenie počtu leadov mesačne.

PREDSTAVENIE KLIENTA

Cvičisko je moderný koncept fitness centra, ktoré funguje na princípe výlučne individuálnych tréningov s osobným trénerom. Vzniklo v októbri 2015 s prvou prevádzkou v Bratislave. Aktuálne má dve moderné prevádzky v Bratislave a franšízovú prevádzku v Poprade. Všetky tréningy prebiehajú výhradne s trénerom a každý tréning je nastavený individuálne v súlade s požiadavkami klienta.

NA ČOM SME PRACOVALI

– Stratégia riešenia
– SEO Audit
– PPC Kampane

Zadanie od klienta

Klient k nám prišiel v čase, kedy otváral prvú franšízovú pobočku, mal už dve funkčné pobočky v Bratislave a nastavenú online komunikáciu. Zároveň si však uvedomoval, že určite existuje priestor na jej zlepšenie. Preto bolo zadanie jednoznačné – zvýšiť počet kvalifikovaných leadov mesačne za rovnaký budget do médií.

80,35 %

zníženie ceny za kvalifikovaný lead

60+

nových klientov vďaka online komunikácii

5X

viac kvalifikovaných leadov mesačne

samsiDigital riešenie zadania

V prvom rade sme si s klientom ujasnili, že pred spustením našej optimalizácie sú potrebné analýzy. Preto sme vytvorili SEO audit a následne sme spravili PPC audit kampaní, aby sme identifikovali, kde môžeme zlepšiť inzerciu, a kde to nie je potrebné, pretože klient je na prvých pozíciách v rámci organického vyhľadávania. Po analýzach sme odhadli náročnosť našich ďalších mesačných prác a zároveň aj výkonnosť kampaní, ktorú vieme dosiahnuť po našej optimalizácii. S klientom sme si schválili rozpočty na ďalšie mesiace, určili priority v tom, aké produkty máme promovať a začali sme kampane optimalizovať. Okrem optimalizácie existujúcich kampaní sme začali testovať nové kampane a formáty vo vyhľadávaní, ako napríklad Dynamic Search Ads. S klientom sme si nastavili spoluprácu tak, že máme raz mesačne sumarizačné stretnutie k prácam, ktoré sa odrobili a zároveň si osobne prechádzame výsledky a nastavujeme ďalšie na nasledujúce mesiace.

Konkrétne výsledky spolupráce
Pred spoluprácou dosahoval klient priemernú cenu za lead 41 EUR. Po 5 mesiacoch spolupráce sme sa dostali na priemernú cenu za lead 8.06 EUR, čo znamená zníženie o 80,35 %. Tento výpočet je vytvorený za trojmesačné obdobie počas našej spolupráce a pred našou spoluprácou. Zároveň sa počet leadov mesačne zvýšil viac ako 5-násobne za rovnaký budget do mediálneho rozpočtu.

Ako hodnotí spoluprácu klient?

Aké ste mali očakávania, keď ste začali spolupracovať so samsiDigital?

Vzhľadom na to, že už pred začiatkom našej spolupráce som absolvoval školenie Online Marketing 2018 pod vedením Kamila (CEO samsiDigital pozn.), moje očakávania boli vysoké. Najmä čo sa týka zlepšenia efektivity v rámci Google kampaní a taktiež návrhov na ďalší posun vpred pri stratégii v social media.

 

Čo sa vám na spolupráci najviac páčilo?

Komplexná analýza problému, a teda relevatné návrhy na optimalizáciu. Promptné riešenie zadaných požiadaviek, podávanie komplexných reportov na pravidelnej báze, proaktívny prístup zo strany agentúry v zmysle vlastných nápadov a návrhov počas celej spolupráce.

 

Ako hodnotíte výsledky spolupráce po 6 mesiacoch?

Veľmi dobre. Optimalizovali nám veľa procesov a nastavení, prostredníctvom ktorých sme omnoho efektívnejšie investovali do marketingu, a teda míňali sme taký istý budget, ale s omnoho lepšími výsledkami.

 

Čo by ste odporúčili firmám, ktoré rozmýšľajú o spolupráci so samsiDigital?

Určite absolvovať stretnutie, na ktorom sa treba rozprávať o probléme, ktorý riešia či plánoch do budúcna. Na základe vlastnej skúsenosti som presvedčený o tom, že po tom stretnutí budú mať o spoluprácu záujem. A výsledky spolupráce neskôr určite potvrdia správnosť tohto rozhodnutia.

 

Miroslav Tavel, CEO Cvičisko.sk