Správa sociálnych sietí

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Snapchat – každá sociálna sieť má svoje špecifiká, svoju skupinu používateľov. Na druhej strane má každá firma svoju cieľovú skupinu. Pomôžeme vám vybrať vhodné sociálne siete pre váš biznis.

Nie všetky značky musia komunikovať na všetkých sociálnych sieťach. Vyberte si iba sociálne siete, ktoré dokážete napĺňať reálnym obsahom a ušetrite zbytočné náklady.

Komunikácia na sociálnych sieťach

Nestačí sa iba zaregistrovať na Facebooku a očakávať, že to bude mať nejaký efekt pre vašu firmu. Taktiež, keď budete pridávať obsah na sociálne siete len vtedy, keď si “spomeniete”, nevyťažíte zo sociálnych sietí maximum. Práve preto klientom vytvárame pravidelne obsah, ktorý môžu koumunikovať, postujeme za nich príspevky na sociálne siete a nastavujeme platenú podporu pre jednotlivé príspevky.

Community Management

Niektoré firmy majú na sociálnych sieťach desiatky až stovky tisíc fanúšikov. Títo fanúšikovia majú pravidelne otázky, ktoré treba zodpovedať. Preto pre našich klientov zabezpečujeme aj community management, a teda pravidelne odpovedáme na komentáre a správy ich zákazníkov. Aktuálne odpovedáme na cca 3 000 otázok mesačne od zákazníkov a potenciálnych zákazníkov našich klientov.

Monitoring sociálnych sietí

Často môžu zákazníci a potenciálni zákazníci komunikovať o vašej firme mimo vášho dohľadu. Monitoring sociálnych sietí zabezpečuje, že vždy, keď sa v nejakom verejnom príspevku spomenie vaša značka, budeme o tom hneď vedieť. Môžeme tak na dané príspevky reagovať a predísť zbytočným negatívnym udalostiam.